loading...
دهستان سیگار
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

صالح کاظم زاده بازدید : 38987 جمعه 24 آبان 1392 نظرات (1)

اکثر بلاکرهای پاپ آپ تنها پاپ اپ های مربوط به سایت ها و یا سرویس هایی را مسدود میکنند که بطور خودکار در حین بارگزاری صفحه ها منتشر می شوند. اما بعضی مرورگرها دارای رویدادهایی هستند که قابلیت باز کردن پاپ اپ را دارند ولی توسط بلاکرها مسدود نمی شوند.


رایجترین ان زمانی است که با کلیک روی یک لینک در مرورگر، پنجره مرورگر جدیدی برایتان به نمایش در می آید. از این دست نمونه های دیگری مانند دابل کلیک کردن روی یک لینک و یا زدن دکمه submit وجود دارند. اگر به چگونگی رفتار فایرفاکس با پاپ اپ ها نگاهی باندازید متوجه میشوید که این مرورگر ان ها را بطور خودکار بلاک می کند. شما میتوانید با رفتن به تنظیمات و تب Content گزینه های مورد نظر را بیابید. شما در اینجا میتوانید استثنائات را نیز مشخص کنید مانند وب سایت ها یا سرویس هایی که مایلید پاپ اپ های شان اجرا شوند.

صالح کاظم زاده بازدید : 174 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

در  ادامه مطلب  نحوه ساخت اکانت (آی دی) یاهو با وجود تحریم را آموزش میدهم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

دوستان همانطور که میدانید مدتی هست که سایت یاهو کشور ایران را از سایت خود حذف کرده هست و نحوه ساخت اکانت (آی دی) خود را طوری طراحی کرده هست که فقط کسانی میتونند ثبت نام کنند که کشورشون جزو لیست باشه و اجبارا باید شماره خود را جهت دریافت کد فعال سازی وارد کنند. حالا در این قسمت میخواهم نحوه ساخت اکانت (آی دی) یاهو را با وجود تحریم کشور ایران به صورت تصویری آموزش بدم. إن شاء الله مورد استفاده دوستان واقع بشه در صورت داشتن مشکلی در ایجاد اکانت قسمت نظرات بیان کنید. من به صورت مرحله به مرحله و تصویری توضیح میدم تا جایی که تونستم سعی کردم تمام جزئیات را تحت پوشش قرار بدم.

صالح کاظم زاده بازدید : 138 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

درباره وی چت (wechat)

WeChat یکی از بهترین مسنجرهای موجود  است که تا به امروز بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر را به سمت خود کشانده است و برای انواع سیستم عامل اندروید ، ویندوز فون، اپل، بلک بری و سمیبن نسخه های مختلف خود را عرضه کرده است. با این مسنجر می توانید به آسانی به چت با دوستانتان بپردازید . امکان چت به صورت صوتی ، تصویری و متنی در این نرم افزار قدرتمند قرار داده شده است که از جمله مسنجرهای متفاوت بوده و امکانات فراوانی را در خود نهفته است .

صالح کاظم زاده بازدید : 97 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

- آقای دکتر! بزنیم؟!

- نه هنوز نزنید!

یاد جوک عینک ریبن بچای ابودان افتادم که یکی رفته بود پشت بام و بچای آبودان  داد میزدند: بزنیم و اونی که پشت بام بود میگفت: هنوز نه!

به یکباره از همان بالا داد زد:

صالح کاظم زاده بازدید : 156 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

جزوه  محاسبات عددی  اموزشگاه پارسه به صورت کامل با تمام فصلها  به صورت جدا جدا برای دانلود شما دانشجویان قرار داده شده. این جزوه بصورت کامل و عالی  دارای تست نیز میباشد.

 

 

 

 

صالح کاظم زاده بازدید : 633 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

رئیس شورای اسلامی روستای اکبری:
مردم پارسیان خواستار الحاق تمام این شهرستان به فارس هستند
رئیس شورای اسلامی روستای اکبری شهرستان ساحلی لامرد گفت: مردم پارسیان از موضوع الحاق فارس به دریا نه تنها ناراضی نیستند، بلکه خواستار این هستند که تمام شهرستان پارسیان در محدوده الحاق فارس به خلیج فارس قرار گیرد.

محمد یگانه که به تازگی در طرح الحاق فارس

 

صالح کاظم زاده بازدید : 118 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

صادق عابدین استاندار فارس

استاندار فارس با اعلام رسمی الحاق این استان به کرانه خلیج فارس گفت :با الحاق استان فارس به خلیج فارس بیش از ۱۰۰ کیلومتر به وسعت استان افزوده شده که این بخش هم اکنون کار خود را آغاز کار کرده است .

به گزارش  مهرستان

صالح کاظم زاده بازدید : 56 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

آنقدر خبر شعف انگیز است که براستی آدم می ماند از کجا شروع کند به شرح ماجرا؟!

عنوان خبر یک جمله است؛ فقط یک جمله: “فارس به دریا متصل شد”؛ اما در پس همین یک جمله ی کوتاه، بیش از ۵۰۰ روز تلاش شبانه روزی و سینه ها حرف نگفته خوابیده است!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر سید موسی موسوی، هنگامی

صالح کاظم زاده بازدید : 37 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

مَردی , شب موقع برگشتن از ده پدری تو شمال اطرف اردبیل، جای این که از جاده اصلی بیاد، یاد باباش افتاده که می گفت؛ جاده قدیمی با صفا تره و از وسط جنگل رد میشه.

این‌طوری تعریف می‌کنه

صالح کاظم زاده بازدید : 61 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

مجموعه بزرگ آموزش انگلیسی ویدئویی

English For You - EFU

سری کامل مجموعه - 80 درس آموزشی - بیش از 40 ساعت آموزش !

از سطح مقدماتی تا سطح پیشرفته

EFU برترین و کامـل ترین مجموعـه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی اسـت کـه حقیقتـاً

نیـاز زبان آمـوزان به استاد و کـلاس را به طور کامل برطرف می‌کند

قیمت واقعی این مجموعه در بازار اروپا بیش از 200 دلار است !

 

 

صالح کاظم زاده بازدید : 726 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

چشمه آب گرم شهرستان لامرد معروف به( اوباد) به دلیل دارا بودن خاصیت درمانی امراض مفصلی ، پوستی و….از دیر باز مورد توجه مردم شهرستان و شهرهای همجوار قرار گرفته حتی در سالهای اخیرآوازه آن به شهرهای دور دست استان فارس و خارج از استان هم رسیده است به طوری که هر از گاهی از این مکانها به چشمه آبگرم مراجعه می کنند. به هر حال عده ای این مکان را انتخاب می کنند شاید مرحمی باشد بر درد و آلام خود ولی متاسفانه بعضی مواقع نه تنها

صالح کاظم زاده بازدید : 33 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

با مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی برای نخستین بار بند جدیدی به قبوض برق مشترکان اضافه شده است که مطابق با این مصوبه، هر مشترک به ازای مصرف هر كيلووات ساعت برق باید مبلغی را به عنوان عوارض مصرف برق پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید چیت چیان وزیر نیرو

صالح کاظم زاده بازدید : 56 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)

مراسم ازدواج در سیگار به این صورت است که بعد از اینکه خانواده داماد دختری که به تایید پسر و خودشان رسید اول پدر و مادر به خانه دختر می روند و اگر خانواده عروس قبول کرد بعد توسط بزگترهای فامیل مراسم خواستگاری برگزار می شود

صالح کاظم زاده بازدید : 206 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

درروستای سیگار واحدهای آموزشی پیش دبستانی، ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و نهصت سواد آموزی وجود دارد.همچنین سیگار دارای مدارس  دبستان پسرانه و دخترانه(شهید حیاتی 1344)،راهنمایی  پسرانه(ابوذر غفاری 1358) و دخترانه(زینب کبری«س»1368) و دبیرستان پسرانه(ایت الله گلپایگانی1372)و دخترانه(ام ابیها1378) نیز می باشد. که روستاهای واقع در حوزه نفوذ سیگار از این خدمات استفاده می کنند. شایان ذکر است که روستای سیگار فاقد پیش دانشگاهی است و دانش آموزان باید جهت تحصیل به شهر لامرد مراجعه کنند. از نظر عملکرد کاربری آموزشی کل روستا ها را تحت پوشش قرار می دهد

صالح کاظم زاده بازدید : 145 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

نو که اومد به بازار کهنه میشه دل آزار .

معنی : مثلا ً وقتی فرزند دوم بیاید ، فرزند اول فراموش می شود.

جُل خر دوز ، جُل خودش پاره ترن :

معنی : مثلا ً خیاطی که برای مردم لباس می دوزد ، اما لباس خودش کهنه تر است.

صالح کاظم زاده بازدید : 22 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

ویژگی های جمعیتی و فرهنگی : 1. موقع سال تحویل اهالی روستا خانه هایشان را جارو می کنند و بعد آن جارو را آتش می زنند به دلیل دور ریختن تمام غم ها ، غصه ها ، کینه و کدورتها . 2. موقع عید نوروز دست و پای گوسفندان را حنا می گذارند. شعری از زبان گوسفندان (تزئین ترناز مو صاحب دارم. تزینی ترناز موی صاحب هسم)

صالح کاظم زاده بازدید : 78 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

مجموعه روستایی سیگار از لحاظ تقسیمات سیاسی (کشوری) جزء دهستان سیگار از توابع بخش مرکزی از  لامرد می باشد. این روستا از نظر موقعیت جغرافیای با 28 درجه 55 دقیقه و 38 ثانیه عرض; و 54 درجه 1 دقیقه 44 ثانیه طول جغرافیایی در ارتفاع 1100 متری از سطح دریا واقع شده است.

صالح کاظم زاده بازدید : 39 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

زندگی جانوری کلا ً در منطقه لامرد در روستای سیگار به دلیل واقع شدن در ناحیه خشک و منطقه پستی و نامساعد بودن شرایط اقلیمی و پوشش گیاهی فقیر کم رونق است و از نظر تعداد و تنوع محدودیت دارد و در روستای سیگار علاوه بر حیوانات اهلی ، پرندگان خانگی ، حیوانات شکاری شناخته شده اند.

 

صالح کاظم زاده بازدید : 113 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

پوشش گیاهی و زندگی جانوری در شاخه جغرافیایی زیستی مورد مطالعه قرار می گیرد ، جغرافیای زیستی در واقع مطالعه علمی پراکندگی انواع گیاهان و جانوران سطح زمین با توجه به شرایط جغرافیایی کم بر آن ها می باشد و به 2 رشته فرعی جغرافیای گیاهی و جانوری قابل تقسیم است.

 

فارس شارژ

درباره ما
وبلاگ اطلاع رسانی شورای مرکزی دهستان سیگار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • فارس شارژ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 225
  • بازدید سال : 4,008
  • بازدید کلی : 112,806